ارگانایزر همه کاره ی وسایل رو میزی مرسه گزینه ای بسیار مناسب جهت مرتب نگه داشتن روی میزها و اوپن آشپزخانه ی شما است. معمولا وسایل خرد و ریز مانند ناخن گیر و لوازم شخصی و وسایل مشابه در کمد ها و کشو هایمان سردرگم هستند و باعث نامنظمی اتاقمان میشوند و در نهایت هر زمان به آن ها احتیاج داریم به راحتی پیدایشان نمیکنیم.

 

 

ارگانایزرها به شما کمک میکنند این مشکل را حل کنید.این ارگنایزر بصورت رومیزی و دکوراتیو قابل استفاده بوده و از جنس پلاستیک pvc  با کیفیت است.این ارگنایزر بصورت پله ای دارای 3 محفظه برای نگهداری عینک,گوشی , کنترل ,ریموت , دسته کلید , ناخن گیر و سایر ابزار دم دستی و پرکاربرد می باشد.

 

 

از وسایل زیادی برای تزیین منزل استفاده میشود که بیشتر آن ها ظروف دکوری یا وسایل تزیینی از قبیل گلدان ، انواع شمع یا انواع مجسمه و .. اما یکی از جدیدترین وسایلی که در بازار عرضه شده است و مورد استقبال همگان قرار گرفته است استند همه ی کاره ی نگهدارنده ی وسایل است.این محصول را در سه رنگ ملایم و زیبا میتوانید آن را در هر کجای منزل خود که میخواهید قرار دهید و کنترل ها و سایر لوازم سردرگم روی میزها را درون آن قرار دهید .

 

 

ویژگی های کلی کالا:

ارگنایزر وسایل رومیزی

دارای 3 محفظه ی نگهداری

جنس پلاستیک pvc با کیفیت

در سه رنگ زیبا

محصولی معتبر از شرکت مرسه