چه در حال تحصیل یا سرگرم شغل خود شده‌ باشید اگر برای یادداشت‌برداری نوشته‌هایتان ترجیح‌ می‌دهید از رنگ‌های متنوع استفاده کنید، یک مجموعه‌ی کامل از روان‌نویس‌های رنگی مثل «روان نویس فونیکس مدل دلسا فاین لاینر بسته 12 عددی » به‌کارتان می‌آید.

 

 

این روانویس دارای بدنه‌ای نسبتا گرد است. این بدنه به روان‌نویس شکلی ارگونومیک داده است که در استفاده‌ی طولانی مدت به دست آسیبی نزده و آن را خسته نمی‌کند. در طراحی این روان‌نویس‌ها رنگ درپوش هم‌رنگ با جوهر انتخاب شده است و در تضاد با رنگ سفید بدنه‌ آن جلوه‌ای جذاب به‌وجود آورده است.گیره‌ا‌ی که در قسمت درپوش این روانویس‌ها دیده می‌شود، امکان حمل آسان این محصول را در لبه‌ی کتاب، دفتر و داخل جیب فراهم می‌کند.

 

 

مزیتی که استفاده از روان‌نویس‌های رنگی در نگارش دارد آن است که وقتی در یادداشت‌برداری‌های خود از چند رنگ استفاده می‌کنید می‌توانید به مطالبتان با سرعت بیشتری نظم دهید و آن‌ها را به‌راحتی دسته‌بندی کنید. علاوه‌بر نوشتن، از این نوشت‌افزارهای رنگارنگ می‌توان برای طراحی، نقاشی و رنگ‌آمیزی کتاب‌های رنگ‌آمیزی بزرگسال نیز استفاده کرد. قطر نوشتاری این روان‌نویس ها 0.7 میلی‌متر بوده و جنس نوک آن‌ها نمدی است.